29.8.11

Ocelový muž/žena - Finále v Bartošovicích

V sobotu 28. srpna jsem se již podruhé účastnil silově – vytrvaleckého klání (bench press/shyb na hrazdě/sed-leh/běh na 5 km/cyklistický silniční závod na 44 km) pod názvem „Ocelový muž/žena" tentokráte konaném v Bartošovicích na Novojičínsku. Hlavním důvodem pro mne byla obhajoba titulu Oceláka získaného před třemi týdny v Klímkovicích a zápis do tzv. „Karlosova poháru". Sportovní areál v Bartošovicích je pro konání podobných akcí jako stvořený, byl totiž na místním fotbalovém hřišti a přilehlých prostorech. Sled jednotlivých disciplín byl stejný a před závodní nervozita jakbysmet. Ještě před zahájením jednotlivých disciplín jsme spolu s Jardou Močigembou a Honzou Musilem utvořili tým s příhodným názvem „Dáme to!" …. podobnost s týmem pro B7 je čistě náhodná . Ve všech silových disciplínách jsem zaznamenal zlepšení a silničního kola jsem si tentokráte užil na rychlých rovinatých úsecích dosti. Počasí nám po celý čas přálo, jen mohlo méně foukat, což jsme si do jednoho říkali při cyklistické části závodu! Průběh zápolení probíhal hladce a po silové části následovala přestávka vyplněná soutěží nejmladších dětí o „Malého oceláčka". Pak následoval běh, při kterém jsem hezky cítil páteční kopcovitý Kubánkov. Nejvíce jsem se však těšil na cyklistickou vložku, kterou jsem si také náležitě užil i s cílovým finišem. Po ukončení závodu následovala sprcha, občerstvení, pokec se soupeři a netrpělivé čekání na vyhlašování výsledků. Před samotným vyhlášením však následovala tombola s velmi pěknými cenami. Vyhlašovací ceremoniál byl prestižní a měl vysokou úroveň, jednalo se vlastně o uzavření celého ročníku 2011 po pěti závodech a zároveň i celé desetileté historie Ocelového muže. Náš tým obsadil třetí místo a já byl devátý v kategorii. Krásné poháry, spousty fotek a skvělá přátelská atmosféra doprovázela celou akci, jejíž kvalita byla zajištěna perfektní organizací celého realizačního týmu. Nakonec jsme se přesunuli do luxusních prostor zdejšího zámečku, kde byl již připraven pozávodní raut a mohlo se pokračovat v rozjeté zábavě. Loučil jsem se se všemi slovy; tak ahoj příští rok Oceláci! Závěrem bych chtěl vřele doporučit každému si alespoň jeden závod v ročníku vyzkoušet. Je to zase úplně něco jiného a rozhodně zajímavá zkušenost do budoucna… .

Tak tedy čus Echt Ocelový Raduz

5 komentářů:

Sokolík řekl(a)...

Pěkné, pěkné ... Raduzi, dovedu si tě příští rok bez problémů představit v kajaku nebo s padákem na Adrenalin Cupu ;-)

Anonymní řekl(a)...

To já si tě, "všestranný" Raduzi, dovedu představit i v jiných aktivitách :-))). Matys

Raduz řekl(a)...

Kluci, děkuji Vám za Váš obdiv, nicméně mě vidíte asi ve špatném světle.... já jsem v podstatě takový nesmělý hošík :-))))

Anonymní řekl(a)...

tož to svoje sebehodnocení se Ti moc nepovedlo :-), okolí Tě vnímá jinak, a tak se snaž :-)), ať to tak zůstane, Matys

Anonymní řekl(a)...

Bylo to fajne,akorát musím potrénovat ten beč :-(. Ale doufám, že se příští rok potkáme i na nějakém tom TT zápolení :-)
Měj se
Vlastík